Fars dag

Idag är det fars dag och det ska jag fira hos pappa såklart. Linda och barnen kommer också med en sväng innan hon ska iväg igen. Jag kan stanna lite längre i alla fall. Ska dit om ca 1 timme tänkte jag. 
 
Igår körde vi lite AW med några kollegor och jag hade jättekul! Åt god mat på Båtsmannen och jag typ slog vad om att jag kunde äta upp allt - det gjorde jag. När jag la mej vid halv 2 inatt så var jag fortfarande så mätt att jag hade ont i magen. Nu börjar jag bli lite hungrig men blir mat hos pappa så jag få vänta 1 timme till. 
 
Funderar på vad jag ska göra för matlådor ikväll. Hade varit gott med köttfärsröra och lite mos men vet inte om Robin är sugen på det. Tror nog att det blir det i alla falll, blev riktigt sugen på det nu bara för det. Ska ta upp köttfärs så det hinner tina till ikväll. 
Detta är maten från igår. Det är vegetarisk burgare, halloumi och bröd med sötpotatispommes och aioli. Det var väldigt gott men jättemycket mat så det var dumt av mej att äta upp allting. 
 

Kommentera här: