At the gym #pulsforunicef

Har precis varit och handlat lite små saker vi behöver och även en del till bilen så Robin kan bli klar med den! Om ca 20 min så är det dags för träning men jag brydde mej inte om att få hem innan utan jag sitter och väntar istället. Kom precis på att jag kan gå på bandet eller något så länge och göra nytta, haha trög man är. Men jag sitter nog kvar här och väntar ändå  :)


Efter gymmet ska jag till pappa med lite jag handlade med och även kolla i någon låda mamma hade ifall jag vill ha något, vet inte alls vad det är för grejer. Sen måste jag hen direkt och slänga in allt i kylen, det håller rätt bra i bilen just nu men det kanske inte ska stå där för länge. Måste även plocka ner all tvätt och dammsuga allting nu när det är klart. Ska även komma på vad vi ska äta ikväll, absolut ingen aning. 

Kommentera här: