Vårruset 2017

Pratade med Linda innan när jag kom till jobbet för dom kom in innan mej. Hon sa att det var riktigt kallt så hon kände inte sina fingrar till sist, kändes lite så där att höra det när man inte hade mer med sig. Men vi gick bort till Strandbjörket där starten för loppet är och visst va det kallt! Vi hann inte vara där så länge dock innan det var uppvärmning så det var bra. Efter det höll värmen i sig till loppet var över och vi stod still. Vädret var rätt bra, det var som sagt lite kallt men vi svettades ändå, vi joggade/sprang det mesta av banan faktiskt så är imponderad! Det har inte regnat eller något sånt det är bra. Jag och en gammal kollega gick i mål samtidigt och vi gick i mål på ca 43 minuter skulle jag tro. För min del är det riktigt bra, det är 5km man ska ta sig runt.

Jag tror inte jag har sprungit i hela mitt liv egentligen, har inte förstått vad som är kul med det eller så. Jag vill gärna tycka om det eftersom det är så bra för den psykiska hälsan. Men det är verkligen inte roligt så vi få se om jag nånsin kommer lära mig det. Gå promenader och cykla är jag bättre på!

Kommentera här: