Uppgift

Skulle gjort en uppgift med Matilda i söndags som jag trodde skulle ta lång tid att fixa men hade missuppfattat hela uppgiften tror jag. Så den gjorde vi lite snabbt på lunchen  igår så nu är den klar! Jag har ingen mer skola denna veckan utan de är tänkt att vi ska läsa denna veckan istället - inga problem! Det är en del att läsa men jag har gott om tid till att läsa faktiskt så det gör inget. Smidigt att ta med en bok eller något överallt egentligen så det löser vi lätt. 
 
Men idag har vi en annan uppgift att lösa, det är nämligen dags för Vårruset i Växjö och jag hoppas verkligen att vädret kommer vara bra. Igår var det super fint när jag åkte till skolan men medan vi hade föreläsning så började det snöa och det gjorde det även när jag åkte hem. jag vill inte ha en sån dag när jag är tvungen att vara ute..
 

Kommentera här: