NOCCO

Jag har köpt NOCCO för att se hur dom smakar efter att en kollega sagt att hon älskar dom typ. Den första jag köpte vad Persika och jag tror det är min favorit faktiskt - påminner om iste Linda! 
Jag testade också på Tropical för jag läste någons blogg och fick för mig att det var den dom öste kärlek över. Den är också riktigt god.
 
 
Till sist har jag även provat Carribean och det är nog den som säljer bäst för på Coop i stan fanns bara den på en hel vägg. 
Om jag fattat NOCCO rätt så är det sockerfria energidrycker som många som tränar bland annat dricker eftersom de innehåller BCAA och det ska väl tydligen vara bra för något typ. Jag har provat dom när jag jobbat eller jobbat och sen ska till skolan - då har jag druckit dom i skolan. Det är väl tyo 180mg koffein i dom så det är rätt mycket koffein om jag förstår rätt. Jag dricker inte kaffe men tycker inte att det har någon uppfiggande effekt så tror det är mycket mer i dessa. 
 
Drack dom en gån + en annan vanlig enerigdricka och jag mådde illa och var lite skakig i händerna efter. Kan även tillägga att jag hade ätit lite äggröra med prinskorv och en skål yoggi och klockan var då 15 (hade gått upp 5.30). Så jag tror absolut att dom funkar! Jag har köpt Celsius ett par gånger också men upplever att dom är värre. Fick hjärtklappning tror jag en gång, vet fler som sagt det. Dom är inte heller speciellt goda. Köpte päron en gång och det smakar gammalt äckligt godis så var riktigt besviken. NOCCO smakar det som står på burken i alla fall, tycker jag. Dock är NOCCO extremt sött tycker jag så undrar hur mycket annat sötningsmedel som är i dom. Jag har som sagt bara testat dessa 3 men kanske ska ge mej på någon mer?
 
Men kan jag rekommendera dom? Japp det kan jag. Tycker både att dom funkar bra och smakar gott. 

Kommentera här: