Min söndag

I söndags jobbade jag till 15 och sen skulle ju Matilda kommit men det gjorde hon inte. Istället tänkte jag springa en runda eller ta ett pass cykel på gymmet men när jag kom hem va jag så trött så jag slappade istället. Jag tvättade av sminket och gjorde ansiktsmask och klippte och målade naglarna så nu är dom röd/rosa och snygga! Hade blått och grönt innan men det var inte min favorit precis, trivs bäst i rödaktiga naglar! Det var skönt att slappa faktiskt. Robin kom hem lite efter mig och hade köpt lite chips så vi tittade 3 avsnitt Navy och dippade lite chips innan vi gick  och la oss.
 
Sov ca 10 timmar och sen var jag redo för en halvdag med lillan! Hälsade på Linda och lillan i  måndags och lillan ville verkligen va med mej då, så mysigt! Älskar den lilla filuren så otroligt mycket!!!
 
Jag är rätt dålig på att måla naglarna faktiskt. Kommer alltid massa utanför så brukar vänta ett par dagar innan jag lägger ut bild på det. Denna gången klippte jag nagelbanden också så då brukar det bli lite värre.
 

Kommentera här: