Hej!

Jag sitter på jobbet i vanlig ordning. Har inte hunnit med så mycket annat än jobb och skola :) Igår var jag med robin en runda hos hans föräldrar innan det var dags för mej att åka hem och fixa mej till jobbet. Idag har jag inte gjort annat än vara på jobbet och det kommer jag troligen vara några timmar till. Ska sitta och plugga här med Matilda när jag slutat, enda dagen vi kan få ihop tillsammans så få liksom passa på. Hon har fått nytt jobb så hon ha massor att göra också. Det är tur sista kursen görs enskilt i 2 av 3 moment annars hade vi inte fått ihop något ^^ Det vi ska göra idag är en orosanmälan om jag fattat det rätt, lära oss hur man gör en sån.

När jag kommer hem ikväll vet jag inte så stakars Robin få va själv hela dagen. men det kan inte skada, kan va skönt att få lägenheten för sig själv ibland :) Men i mon har jag precis planerat in en lekdejt hos henne och lillan så vi hoppas på fint väder så vi kan va ute och leka!

Känner mej rätt trött nu (över 90 utcheck) så egentligen hade det varit skönare att åka hem men då vet jag att vi inte kommer få uppgiften gjord. Den kanske inte bli klar idag men så gott som så kan man ju altlid skriva lite hemma en dag också. Vi kanske hörs sen?

Kommentera här: