Godmorgon!

Jag har jobbat natt både onsdag (plus 3,5 timme på dagen) och torsdag men nu är jag ledig fram till måndag från jobb! Jag har skickat in min SISTA uppgift innan examen också + en uppgift vi inte ska skicka in utan bara ha med på måndag och nu är känslorna blandade faktiskt. Skönt att det är över så jag kan fokusera på jobbet lite mer men samtidigt sorgligt att skolan är över ännu en gång... Vad ska jag göra nu liksom? Aja, man går nog över sen :) Jag har skola för sista gången på måndag och då har vi seminarie och sen väntar slutbetyg och examensbevis bara, efter det tar jag sommarlov från skolan.
 
Jag har i alla fall lite att fixa innan dess- mycket planerat. 
Fredag: typ ledig
Lördag: "Klassfest" på Lagerlunden med middag och sedan fest på Grace.
Söndag: Morsdag
Måndag: Blodgivning, skola, jobb
Tisdag: Kanske kolla bil, jobb
Onsdag: Jobb
Torsdag: Frisörtid, baka cheesecake, städa ALLT
Fredag: Städa det sista, examen 15.00
 
Detta är min närmsta vecka. Jag skulle egentligen jobba nästa helg men jag har tagit ledigt hela helgen för att kunna fira lite både på fredag och lördag och bara ta det lugnt. På sätt och vis är det skönt att något att göra varje dag för att inte tänka på det men samtidigt hinner man inte återhämta sig riktigt. Eftersom det varit så mycket så har jag inte haft tid till att blogga så mycket och det vet jag att jag sagt flera gånger innan. Jag måste också handla lite annat fika, dricka och chips inför nästa helg också sen är allt det klart. 
 
Just nu ligger fokus på att hitta något snyggt att ha på sig på lördag ;) Byxor eller klänning, det är frågan..
 

Kommentera här: