Busy som satan

Idag har det flytit på något otroligt! Hade blodgivning idag och jag tog det lugnt innan och drack en massa och åt bra frukost och lite så innan för att inte råka ut för samma som sist. Och idag gick det kanon, mådde super efter och dom höll kvar mej lite extra för att jag inte skulle riskera samma som sist då, Blodgivningen i Växjö bryr sig om sina blodgivare! Kärlek till dom!

Efter det åkte jag och mamma och åt lite lunch, hon fick följa med som stöd ifall att. Tacksamt! Sen åt vi lite thai på Grand innan jag behövde åka till skolan och mamma till jobbet. Skola gick fort och det var min sista dag i skolan i denna utbildningen, vet inte vad jag känner faktiskt. Men på fredag är det examen!

Efter skolan blev det raka vägen till jobbet och där sitter jag nu, slutar om en liten stund bara. Skulle jobbat natt i mon och på onsdag men på grund av sjukdom/skada på jobbet så blir det byte och jag få jobba kväll istället. Det blir rätt bra för på torsdag ska jag till frisören vid 9 på morgonen och det känns skönt att inte komma direkt efter jobbet till det. Så det blir nog bra ändå. Det enda är att jag inte kommer träffa Robin förrän på torsdag nu tyvärr. Men det tar vi igen i helgen :)

Så det är fullt upp hela tiden och jag är glad att jag snart ska få sova. Fötterna börja säga emot nu ;)

Kommentera här: