Söndag kväll

Nu är det sista dagen på denna veckan och jag måste säga att den var kanon! Jag vaknade vid 13 och sminkade miahn ögon lite och vaknade till liv. Vid 14 var det bokat på kinarestaurangen i Alvesta, 10.5 personer var vi. Robins pappa hade fyllt år i veckan så vi firade honom där. Mysigt och roligt att alla kunde vara med , minns inte när det var sist. Sen åkte vi hem till dom och öppnade lite paket och åt glass. 
 
Vädret idag har varit hur fint som helst tycker jag, från att jag vaknade i alla fall. Så vi satt ute rätt länge medan vi var hos dom. Moppe blev glad att se mej, min bästis! Det roliga är att jag börjar bli lite kompis med Robins brorsdotter också! Min bästis är självklart lillan och jag hoppas det alltid kommer vara så. Men det är bara bonus om jag lyckas bli kompis med barnen på Robins sida i framtiden också. Jag vet inte om hon gillar mej eller om jag helt enkelt ser konstig ut (okej vilket som) men hon skrattar mycket åt mej och det är ju ett bra tecken, typ. Hon gråter inte av mej liksom. Lillan var det första barn som inte gråtit hos mej så fort jag fått hålla, snacka om att jag var lycklig då! 
 
Nu spårade det ut här kände jag men är lite trött. I mon är det skola! 
 

Kommentera här: