Pust

Idag har jag varit riktigt duktig, tycker jag då. Jag började med att åka och handla efter fruksot och sen hämtade jag lite burkar av mamma och pratade lite med pappa också. Sen åkte jag hem och satte direkt igång med en omgång cornflakeskakor till så nu har jag typ 50 stycken. Efter det blev det en plåt med chokladgrottor igen men denna gången smälte jag choklad innan och la på istället för en hel bit och det blev bättre! Plockade även bort chokladbitarna från dom jag gjorde igår och kletade på smält choklad på där med. Fick ta lunch mellan allt för efter det var det dags att baka bullar. Och vid lite över 3 var jag klar med dom. Då dammsugade jag altling och sen var det bara att sätta igång med middag. Robin kommer hem nu så maten bör vara klar snart. Är helt slut.
 
50 cornflakeskakor, 42 chokladgrottor och 57 bullar....
 

Kommentera här: