Inget gym

Blir så arg! Jag trodde jag tydligt bett Robin att ställa om klockorna k lägenheten så dom går rätt, men det var tydligen inte gjort. Tittade på klockan för att se om jag hann vila lite innan och enligt klockan på väggen kunde jag vila typ 45 min innan jag behövde cykla till gymmet. När jag då skulle ställa klockan på mobilen så ser jag att den är 11.36. Jag borde alltså redan varit där för 1 minut sen minst. Min bokning är bort och jag har ni fått en prick på mej så vet inte om jag få boka via appen igen. Ska träna i mon för det är bokat sen innan och då så få jag prata med dom i receptionen. Så irriterande för jag ville verkligen cykla idag, hinner inte det i mon. Så störande! Jag sitter liksom redan ombytt och klar med, skulle bara ta mej ner. Aja, jag vilar lite istället.  Hoppar in i duschen om en stund och börjar fixa med om lite mer ön 1 timme typ. Suck...

Kommentera här: