Hunger

Låter kanske gnälligt att jag vill ha mat när det finns dom som faktiskt inte får mat, men jag tycker synd om mej själv nu. Har inte kunnat äta idag heller direkt och det gör mej ledsen eftersom jag älskar mat. Kokat en potatis just nu som jag hoppas på att få i mej men vi få se. Magen bråkar ännu med mej och jag känner hur det rör sej i tarmarna, speciellt på vänster sida, men inget händer.  Jag tog en mag tablett gör en liten stund sen för att se om det hjälper.  Mamma ringde för jag frågade om jag kunde ta tablett till magen och när vi pratade så sa hon att det kanske kunde vara gallan som bråkar.  Lät trovärdigt när jag fick veta var den sitter och vad den kan ställa till med. Robin bara skrattat åt mej och säger att det inte är så konstigt att jag inte kan äta ordentligt efter en dag, men jag hoppades ju på att jag kunde det.  Lukten av mat äcklar mej, mjuka konsistenser äcklar mej och så vidare. Det som gått lättast att äta idag är faktiskt chips för dom är så hårda, sen kommer knäckebröd.  Ravioli och bröd rekommenderar jag inte, inte potatis heller egentligen. 


Aja nu bara skriver fingrarna av sej själva.  Men detta är läget för dagen. Legat i soffan hela dagen idag med och sovit lite också.  Vi hörs mer i mon tror jag!

Kommentera här: