Fixa håret

Idag tog jag tag i att boka tid för att färga mitt hår. Färgade det den 19 eller 20 december så det är ett tag sen.. Så nästa onsdag är det dags för lite färg :) Kom även på att jag kunde boka in så håret är fixat till examen också. Nu är det bokat samma dag om jag fattat allt rätt så kanske är lite dumt men känner att det får vara så. Ska färga och klippa det då klockan 9 på morgonen och om jag fattat allt rätt så ska vi vara i kyrkan vid 15. Det fanns inga tider som passade så fick bli detta, ska maila och säga att jag gärna tar dagen innan om dom får en avbokning så få vi hoppas på det. Det är knappt 3 månader kvar nu :D

Vet ni vad? Om 3 veckor är uppsatsen klar och inne för omdöme, tiden går fort! På måndag ska vi ha en sista handledning (tror jag) innan den ska skickas in inför opponentskapet. Vi ska även sitta kvar lite efter och fixa det som kan tänkas komma upp under handledningen och dagen efter ska vi skicka in den! Vi bestämde att vi skulle äta lunch i stan också, för jag är sugen på tex-mex haha.

Men åter till håret. Jag älskade när jag hade mitt mörka bruna hår för det passar så bra till blått till exempel. Men gillade även mitt röda men det passar inte till lika mycket. Är sugen på en röd bomberjacka från BikBok och om jag köper den passar inte mitt rödaktiga hår. Gillar båda alltså. Vad ska man göra...

 
 

Kommentera här: