Examen

Jag har ju bestämt mej för att ge mej själv något i examenspresent och trodde faktiskt att jag hade bestämt mej.
Jag har pratat om ett par solglasögon från Céline rätt länge och kände att detta var ju ett perfekt tillfälle! Tills jag googlade lite vad dom kostar. Dom kostar lite över 3000:- och där kände jag bara: nepp, kommer inte hända. Jag kunde tänka mej att lägga 1500-2000:- typ på dom men detta är mer än min Michael Kors väska, den stora då. Så nu vet jag inte längre vad jag ska unna mej. 
 
Skulle gärna ta en helg i Stockholm och på i Mall of Scandinavia och där finns lite mer lyx än vad Växjö har så skulle kunna hitta något där säkert. Jag har i alla fall bestämt mej för att bara fira min examen med min familj + mormor (och Robins familj då) och det kommer bli smörgåstårta. Jag har även bestämt vad jag ska ha för klänning på mej. Om den då sitter bra vid bysten för jag har för mej att den är lite stor. Det är en klänning jag haft en gång innan.
Det roliga är att jag har ett par solglasögon från typ Glitter eller något som ser likadana ut, fast dom har 2 prickar på varje sida och inte 3.
 
 

Kommentera här: