Bra start

Inatt har jag lyckats sova! Vaknade en gång men inte mer och det kändes underbart! Jag gjorde några mackor till frukost och magen känns bra än så länge. Har satt igång en maskin tvätt också så det blir några stycken innan dagen är slut idag med. 
 
Planen idag är att vila magen, äta tråkig mat och längta till god mat. Jag ska även plugga lite, se vad jag kan få ihop. Sen tänkte jag även göra en ansiktsmask ikväll och fixa naglarna så jag är redo för jobb i mon. Jag köpte en ny mask när jag va i stan i lördags som jag vill prova.
Denna mask ska vara bra för problemhy som min har varit så jag hoppas den är bra! Jag köpte ju 2 stycken från tax-freen när mamma skulle till Grekland förra året på 50g för typ 500-600:- totalt. Dom är as dyra, jag vet. Men den här lilla då!!! Den är på 36g tror jag det var och den kostade 465:-. Jag gillar dom så om dom är med i katalogen detta året med så kommer jag köpa dom! Denna är dock jobbig i lukten, mint/lakrits typ - mina två äckligaste smaker
 

Kommentera här: