Examen 2017 Del 2

Inlägg om examen kommer komma upp i 3 olika delar. Del 1 handlar om lördagen innan examen då vi firade med klassen på Grace/Lagerlunden med mat, danso ch drinkbord.
Del 2 är när Linda och lillan var över hos mej och vi skulle baka chessecake och andra förberedelser. 
Del 3 är själva examen.
 
Examen var på fredagen och på torsdagen kom Linda och Ellie över för att hjälpa mej med att baka cheesecake. Trodde inte det skulle gå så bra med en liten som är nyfiken men det gick super! Jag bjöd dom även på middag innan vi åkte ner till mamma och pappa för lite lek och bus där. 
Hon var så söt när hon la sin hand på min för att liksom hjälpa mej att hälla grädde och mosa ost. Observera även hennes lilla förkläde haha, så söt! Har andra bilder också som är bättre där hon är kladdig i ansiktet och sånt men det lägger jag inte upp här. Kan även tillägga att jag tidigare under dagen hade varit och färgat håret så kanske ser lite dumt ut på vissa bilder. 
 
På sista bilden hoppar vi studsmatta hos mamma och pappa och hon hade hur kul som helst. Pappa köpte denna till henne och det verkar vara ett bra köp. Vi har hoooat ett par gånger hon och jag och sen tror jag hon varit där utan mej också. En mysig dag kan man lugnt säga! 

Kommentera här: