Examen 2017 Del 1

Inlägg om examen kommer komma upp i 3 olika delar. Del 1 (denna) handlar om lördagen innan examen då vi firade med klassen på Grace/Lagerlunden med mat, danso ch drinkbord.
Del 2 är när Linda och lillan var över hos mej och vi skulle baka chessecake och andra förberedelser. 
Del 3 är själva examen.
 
Då kör vi! 
Lördag 28/5 var det dags för klassfest på Grace/Lagerlunden. Jag bodde över på jobbet så kom lite tidigare för att duscha och fixa iordning mej. Matilda kom även över på lite "förfest". Vi skulle ses på Lagerlunden vid 20 för middag så jag var nog på jobbet vid 17 tiden redan. Velade länge vad jag skulle ha på mej men till sista blev det min kjol med miljoner paljetter på och en svart t-shirt till det. Kände mej fin ändå även om många andra hade fina klänningar på sej.
Vid 20 tiden var vi på plats och vi blev visade till vår plats. Vi fick ett eget rum bara för oss. Vi satt där lite och drack innan vi fick vår mat. Jag hade beställt kyckling as usual och det var riktigt gott! Så gott med bea till potatisen, tror det var smörstekta eller något, otroligt gott! Bilderna är från min snapchat förresten haha.
Man kunde även välja fläskfilé eller vegetariskt.
Till dessert var det creme brule och frukt och det blev lite kvalmigt men gott! Medan vi åt detta så hade några i klassen även gjort ett bildspel med bilder från våra 3 år ihop. Eftersom jag inte varit med så mycket var jag inte med på så många bilder. Var mest samma folk egentligen. 
När vi hade ätti klart höjde vi volymen och hade lite fest innan vi var tvugna att flytta över till Grace och få lite mer dricka serverat där. Vi shottade lite och drack cider och hade det så kul. Jag tror detta var den bästa utekvällen jag haft faktiskt. När klockan var lite i 3 så gick vi därifrån och tog oss till McDonalds för lite mat innan vi skulle sova. Jag köpte chilicheesetops och hot wings, satt fint innan läggdags. Eftersom det var sån kö där så var jag inte på jobbet förrän ca 4 och sen hängde jag med chefen lite som jobbade natt så vid 5 var jag i säng. 
 
När klockan ringde vid 10 kan jag ju säga att jag hade kunnat sova längre. Mådde toppen dagen efter dock, ingen bakfylla eller huvudvärk ens. Dock däckade jag rätt tidigt eftersom jag sov 5 timmar efter en lång dag. 

Kommentera här: