Snart hem

Då har jag snart jobbat klart för denna helgen! Dock tänkte jag inte åka hem direkt utan tänkte ta mej till H&M för att kolla på en solhatt och en baddräkt. Var förbi för någon dag sen men då fanns inte baddräkten jag ville ha så ska kolla efter någon annan nu. När jag väl såg hur den såg ut på modellen så var den inte så snygg som jag hade föreställt mej. Så det ska jag kolla efter och som sagt hatten också. Vill ha det till Kreta, kan inte ha keps på mej för det är så obehagligt utan det blir hatt och en slags sjal över huvudet som jag har när jag vill bada utan att bränna sönder huvudet! Funkade kanon i Turkiet när jag hade det så så vi kör en repris :)

Har fått ont i magen nu under passet med och vet inte om det är den roliga veckan som är på ingång eller om jag ätit för dåligt. Jag vet i alla fall att jag vill ha någon varm mat när jag kommer hem. få se vad vi lagar!

Kommentera här: