Semester!

Jobbade sista passet på 3 veckor i torsdags och idag är officellt första semesterdagen! Vi började den med en tur till stan för att kolla bilar (hittade inget) och handlade annat kul. Eftersom jag inte vet om man behöver vanliga byxor i restaurangen på Kreta så köpte vi det till Robin. Min morbror var tvungen att köpa det när de var på Rhodos så jag ville inte chansa. Förutom det blev det lite god dricka, en sak så jag kan pumpa mina cykeldäck och en cykelslang till Robin. Kom på nu att jag skulle köpt mig en lite ryggsäck på Lager 157 som jag kan ha när jag bara behöver lite smått med mej men inte vill använda vanlig väska. Aja det få bli en annan gång! 
 
Nu har vi precis lagt varsin beställning från Wish. Har ju ett märke som jag hittills har älskat highlighters från så nu har jag beställt några till + lite annat från det märket för att testa ut! Ett bra tag nu har de haft på många saker att du bara betalar frakten. Så jag köpte 10 eller 11 sminkprodukter nu för lite över 200:- och det var en sak som kostade typ 25:- + frakt då. Ska lägga upp bilder på det när det kommit om ca 1 månad. Däremot fick jag hem ett par solglasögon som jag tycker jättemycket om som jag sett fler utomlands använder i alla fall. Beställde hem 2 par till i andra färger! 
 
Det är inte världens mest smickrande bilder men Robin tyckte det var svårt att fota eftersom det är spegelglas.
 

Kommentera här: