Jobbe-lördag

Det är inte hela helgen som jag ska jobba utan det är bara idag, sen är jag ledig till onsdag! Hoppas på att Linda kan tajma förlossningen till då jag är ledig :P Men det blir när det blir! Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Slutar om ett par timmar så har resten av kvällen och eftermiddagen att hitta på något. Vet inte om Robin är i Vislanda eller var han är så är han där åker jag väl dit i så fall. Kunde vara kul att träffa alla igen, har inte sett dom sen midsommar så det är ett par veckor sen! Mysa lite med min bästis Moppe och gosa järnet med kisse-Elvis och kanske prata lite skit med bebis Alice. De vuxna skiter vi i ;) Nej men kan va kul att hälsa på och gosa med djur och så där. Men som sagt, få se var Robin är när jag väl slutat sen. Funderar på att äta lunch nu kanske.

Kommentera här: