Ont i kroppen

Har sedan några veckor tillbaka fått extremt ont i min högra axel. Vet inte om det beror på att jag bär lillan på den sidan eller om det är något helt annat. Jag har liksom ont även fast jag inte träffat henne på ett tag. Av någon anledning har jag inte ont när jag tränat. Blir klen i armen på cyekl passen av någon anledning men igår på CX så kände jag ingenting mer än jag brukar på det passet. Fattar inte vad som händer faktiskt. 
 
Idag kan jag däremot säga att jag har ont lite överallt haha. Snacka om att vara otränad nu alltså! Det märks såååå tydligt att jag inte varit på gymmet på typ 2 månader nu. Körde ju 2 cykelpass för ett par veckor sen men inte mer. Det har krockat med utbildningen på jobbet och lite så + skolarbete som måste bli klart. Det värsta är att jag har bara ett pass inbokat för nästa vecka. Få se ifall jag är duktig och tar mej ner ändå. 
 
Nu ska jag kolla upp en sak till uppsatsen sen ska jag se ifall Annelie vill gå en runda med mej. Om inte hon också har massa träningsverk haha. 
Det får bli lite gamla bilder till jag hämtat min telefon. Fick precis meddelande om att den finns att hämta så jag gissar på att dom inte löste probemet, lämnade liksom in den i tisdags...
 

Kommentera här: