Lunch

Blev inte mycket till visserligen men ändå. Gjorde en liten röra med räkor, rödlök, dill och creme fraiche att ha till min avokado som Linda lyckades hitta  till mej förra veckan :D Tyvärr var jag inte så försiktig med dom + att de mognade snabbt så fick ut kanske 1-1.5 avokado av 2 stycken. Men det räckte gott och väl! Gott vsr det också :D Så nu har jag ätit upp det och ska ta och dammsuga lite. Gillar inte hur det ser ut så måste fixa till det lite och även byta lite i diskmaskinen.
 
Lyckades skära mej i handen när jag skar löken innan så vet inte om jag ska plåstra om lite så de tinte kommer i massa skit. Kan ju säga att det svider rätt bra när man få in lök i ett sår...
Har inte tagit någon bild på maten så få bli denna gamla fr¨ån innan jul med Robin! 
Tycker vi är så söta på den haha! 
 

Kommentera här: