Godmorgon!

Jag har varit uppe i ett par timmar redan! Jobbar till ca 15 idag och sen blir det nog en snabbis till affären innan jag åker hem. Ska äta och sen åker jag till pappa en vända. Har massor att göra i veckan som kommer så jag kommer vara helt slut tror jag. Eftersom jag inte jobbar varje dag 7-16 eller har skola 8-15 varje dag så är det ovant och jobbigt när det faktiskt kommer se ut så. Jag styr många gånger mina skoltider själv eftersom jag gör arbetet hemma och det är ofta sent på kvällen, men nu ser veckan ut såhär:

Måndag-torsdag: Utbildning på jobbet 8-16 ungefär.
Måndag: skola 13-15 ungefär (kan inte gå)
Torsdag & lördag: Jobb (blandade tider)
Fredag: Hjälpa grannen med något. Det är en överraskning som jag inte vet, hon vill inte säga än :P
Lördag: Fest kanske.
Söndag: LEDIG! Kommer nog behöva sitta med skolarbete då visserligen men inget planerat.
Att det blir jobbigt är också för att jag jobbat hela helgen så det blir jobb i 8 dagar nu!
Riktigt rolig vecka men som sagt, lite jobbig också. Vi hörs mer senare :)

Kommentera här: