Godmorgon!

Har ett inlägg som kommer senare också. Tänkte bara skriva att jag sett SKAM nu jag med. Inatt såg jag hela första säsongen och jag vet inte när jag kollar på andra. Förstår inte riktigt hypen kring serien för sååå bra var den inte. Den var lite rolig ibland och så men jag har inte fastnat för hon Noora som alla älskar. Min favorit bland tjejerna är lätt Chris, hon är mycket roligare än Noora. Det kanske ändras i andra säsongen att man tycker mer om Noora men jag vet inte. Bland killarna är Isak favorit, mest för han ser så liten och oskyldig ut hela tiden. Jonas avskyr jag typ, gjorde i början i alla fall. Vad som är positivt med serien är att avsnitten är rätt korta så man hinner se dom rätt snabbt. Det kortaste var kanske 13 minuter eller något, medan det längsta 35 min. Det är väldigt skiftande faktiskt. Jag skulle rekomendera serien ändå även om den inte är så händelserik. Ca 11 avsnitt är det gissar jag på.

Kommentera här: