Fredag

Det brukar betyda helg för de flesta men inte för mej! Idag är det jobb som gäller! Har precis ätit frukost. Väldigt sent jag vet men natten var hemsk så sov längre än tänkt. Vaknade vid lite över 4 och hade extremt ont i magen och inget hjälpte. Att sitta på toa hjälpte men jag kunde liksom inte sitta där och sova. Till slut hittade jag samma position i sängen så kunde somna till sist. När jag bodde hemma och hade såna problem kunde jag bulla upp kuddarna i hörnet och sitta och sova men eftersom jag inte har någon vägg vid sängen i lägenheten så kan jag inte göra så. Men men, det känns lite bättre nu. Är dock inte sugen på att vara på jobbet när det känns såhär. Men det får väl gå :)
 
Nu ska jag hoppa in i duschen tänkte jag så det är gjort i alla fall. Börjar sminka mej kring 13 sen så hinner vila lite till innan jag åker. Skulle gått igenom projektplanen lite tänkte jag men det blir nog svårt just nu, jag tar med det till jobbet istället. 
 

Kommentera här: