Transkribera

Godmorgon! 
Har precis ätit frukost och nu ska jag fortsätta med min transkribering. Det är när jag skriver ner allt som sagt under vår intervju. Matilda gjorde klart den tredje igår och jag tänkte försöka bli klar med den andra idag så när vi haft intervjun på måndag med är det bara den kvar att skriva. Det är mitt mål i alla fall. Jag har inget inplanerat nu på förmiddagen men ikväll är jag bjuden till Matilda! Måste även hoppa in i duschen innan Robin kommer hem så jag kan sätta igång med maten i vettig tid. Ska testa något nytt idag som jag inte lagat förr: Kassler med ananasskivor på och ris till det. vi har fått något liknande i skolan har jag för mej och det var riktigt gott så jag vill se ifall jag kan lyckas med det också :) 
 
Hade varit skönt att gå en runda idag med (gick med lillan igår) men jag måste prioritera skolan lite nu tyvärr. 
Fattar inte hur ojämna mina ögonbryn kan se ut alltså. Antingen gör jag en konstig min som hjälper till att forma så illa eller ser jag det helt enkelt inte när jag målar dom, för jag tror ju dom bli jämna när jag målar dom.. Problem...
 

Kommentera här: