Lunch

Har varit på ett par intervjuer nu på morgonen/förmiddagen och är hemma nu och skriver ner allt från första intervjun. Det tar rätt så lång tid att fixa detta. Denna intervju är liksom 45 minuter lång och det har tagit mej mer än 30 min nu att skriva av 5 minuter... Det kommer ta rätt lång tid att bli klar. Jag skai i alla fall äta lite lunch innan jag beger mej till skolan för handledning och efter det är det dags för jobb igen. Det blir en lång dag med mycket att göra så det är bara att hålla humöret uppe! Lite segt dock att skriva av en intervju.
Matilda skulle ge sej på en i morgon sa hon så få se ifall hon tycker det är lika segt som jag :P 
 
Lunchen idag blir kyckling med kurry smak. Jag har inte gjort vanlig kurry innan tror jag utan det är alltid min indiska jag gör eller någon annan thai-rätt. Men Annelie hade gjort så här en gång och det var riktigt gott! Så jag hoppas på det också. Robin är lite tröttt på min kyckling nu så få testa lite annat. Jag kommer ha pommes till mittt. Jag gör inget tillbehör till Robin utan det få han fixa själv sen, vet liksom inte vad han är sugen på. Men vi hörs en annan dag! Eller senare ikväll. Jag ska sova hos mamma och pappa inatt för i mon ska jag passa lillan där, mys! 
Min kompis! 
 

Kommentera här: