Lunch time

Börjar tänka på Grease 2 nu när jag skrev så. Tror dom säger det när dom övar till talangjakten och börja bli lite trötta.
 
Jag är lite trött nu också. Skrev precis till Matilda att jag blir deprimerad av transkriberingen så ska gå och göra lite god lunch istället. Börjar bli hungrig och sugen på lax så vet inte om jag ska testa något nytt recept på lax idag. Vi få se vad jag hittar. 
 
Jag har i alla fall kommit mer än halvvägs med transkriberingen. När jag började vad jag på 9.40 minuter in i intervjun och nu är jag på 24.54 minuter. Beroende på hur snabbt dom pratar så tar 15 minuter ca 3 timmar att skriva ner har jag märkt. Det är skönt om de pratar långsamt för då kan man skriva medan dom pratar uta att behöva pausa hela tiden. 
 
Nej nu är jag tråkig, ska fixa lite mat! 
Från detta:
Till detta ikväll:
Bilden här under är visserligen 1.5 år gammal tror jag. Hotellet firade 30 år i alla fall! 
 
 

Kommentera här: