Hej igen

Jag har inte skrivit på väldigt länge nu och det beror bland annat på att jag haft mycket att göra. Helgen var planerad varje dag så där hade jag massor med skoj att göra. I måndags skulle jag lämna blod och svimmade efter och slog i huvud, höft och rygg i golvet så jag har inte mått speciellt bra och sen har jag fått en förkylning ovanpå detta. Hela familjen har blivit förkylda verkar det som men på olika nivåer så vi kan vara sjuka tillsammans nu haha.
 
Idag har jag i alla fall lite skolarbete att fixa. Vi hade vår första intervju igår så nu ska jag skriva ner hela tänkte jag. Är helt ledig idag och jag har avbokat träning och allt sånt så medan Robin är på jobbet så fixar lite annat nödvändigt. Efter middagen sen verkar vi ta en tur till hans familj! 
 
Så här har jag gått klädd de senaste dagarna. Tröjan köpte jag förresten på Maxi i måndags. Är träningströja men den är mer pyjamas skön i materialet så jag går runt med den hemma. 100:-
Jädra vilken fläck det är på spegeln ser jag nu. Måste nog torka av den lite sen haha. Ber om ursäkt! 
 

Kommentera här: