Uppvisning

Gårdagen slutade inte riktigt som jag hade önskat kan jag säga, riktigt tråkigt. Jag fick meddelande precis när jag skulle borsta tänderna innan nattjobbet och det var inte kul, men var ju tvungen att jobba. Fick en kram direkt av mina fina kollega Ning och det behövdes. Vad som hänt går jag inte in på nu men ska försöka hälsa på hos mormor ikväll om vi kan/hinner. 
 
Det är nämligen gympauppvisning med Ellies grupp! Som jag längtat efter detta! Linda har inte varit med på grund av praktiken och har därför bara hört historier och sett lite klipp. Hon kommer bli så stolt över sin lilla flicka!!! Jag förbereder mat tills Robin kommer hem, han måste handla lite bara. Det blir kassler i ugnen med ananas på och ris till det! Så vi behöver ananas och ris haha. Riset vi har är billig skit som inte funkade alls, men det kunde varit det bästa någonsin också! Men nu blir det nog basmatiris eller jasminris. Ska bli så gott :D
 
Ska även försöka slå in lite paket under dagen. Och tvätta två maskiner med ju! Kanske ska kolla med mamma om jag kan låna en tvättställning av henne? Då får det plats fler maskiner på tork. Smart jag är ibland! 
Så planen .- tvätta, slå in paket, gympauppvisning och laga mat! 
Bild på förra årets gran men ser att den nog inte var klar för jag har absolut för mig att vi hade glitter i? Och inga paket fanns där ännu! 
Kommer upp en ny bild när jag klätt årets gran, troligen i helgen :) 

Kommentera här: