Onsdag here we go!

Jag har varit i Stockholm mellan söndag-tisdag och direkt när vi kom med tåget till Växjö blev det jobb i 5 timmar innan jag åkte hem och kramade om Robin. Lämnade av mammas bil och hälsade på lite snabbt hos henne och pappa. Ska till pappa så fort jag tränat sen också och hälsa på lite längre.

Stockholm var riktigt kul och lärorikt och min grymma kollega fick pris för sitt fantastiska arbete! Jag var en stolt kollega som satt i publiken! :D Så det var riktigt roligt.

Nu ska jag dricka upp mitt te och byta om till träningskläder så det är gjort! Såg också att jag måste köpa smör så blir affären efter gymmet sen. Har inte tränat på ca 1 månad (minst) för jag alltid lyckas blir förkyld eller ska jobba på dom roliga passen. Just nu är jag dessutom lite förkyld så det var kanske dumt att boka in mej på pass, men ville verkligen gå haha.

 

Kommentera här: