NOCCO

Jobbade sista natten på hotellet nu innan jul! Jobbade över lite och sedan var det julfrukost med alla så sov inte mellan alls. Laddade upp med 2 Nocco Caribbean - bästa smaken!! När jag druckit den brukar jag bli lite skakig och tjatig typ haha. Dricker inte kaffe eller något annat med koffein i så är inte van vid det men när jag måste hålla mej vaken så brukar jag dricka 1 eller 2 Nocco. Har provat andra energidrycker men gillar inte dom smakerna och tycker inte heller att det funkar. Och Caribbean är den bästa smaken, ananas! 
 
I alla fall gick jag inne på Coop (as dyrt där ju!!!) innan jobbet för att köpa dom men kunde inte hitta den typiska ljusblå burken med ananaser på och tänkte att Jaha, jag får väl ta persika då eller tropisk. Ögonen föll på en snygg burk med blå text så tittade på den. Tydligen har dom ny design på burken och jag gillar den! Alla som känner mej eller läst bloggen i alla fall vet att jag älskar blått. Det har varit min favoritfärg sen i alla fall 2010 (märkte det för allt jag köpte i Turkiet det året var blått haha). Töntigt att bli glad för hur en burk ser ut men utseende lockar ju konsumenterna, eller hur? 
 

Kommentera här: