London 2018?

Har läst lite i Kissies blogg och hon har ju precis varit i USA. Blev så extremt sugen på att boka en lång weekend till London i sommar. Vet att Linda är sugen på att åka dit också. Jag var där sist för 2 år sen, då var Ellie 2 månader bara. Sist Linda var där var mars samma år, då var lilla Ellie i magen :)
 
Jag har velat åka dit på sommaren en gång till. Vi åkte med mamma i juni första gången och det var ändå bra väder och bra priser också för den delen. Problemet är att Alex bara blir 1 den sommaren så går nog inte att få ihop. Men gud vad jag längtar tillbaka!!!! 
 
Jag har inte varit i så många länder/städer men jag har varit i London, Paris, Gran Canaria, Alanya, Kreta och Polen (minns dock inte mycket) och London är mitt favoritställe! Paris var fint och jag är inte klar med den staden, men älskar verkligen London. 
 
Så om någon vill följa med mej i sommar så säg till! Vill så gärna dit och ju tidigare desto billigare! Vi bodde liksom på 5stjärnigt hotell när vi var där i mars 2015. Tror vi betalade kring 3000 var för både flyg och boende haha. Bra pris! Dock låg det långt från mycket och omgivningen var inte så fin, men så fint hotell! Royal Garden Hotel heter det om någon är intresserad  :) 
 
Bara för det så kör vi lite London bilder! Allt i omvänd ordning eftersom senaste resan är överst! 
Den bästa thai maten jag någonsin ätit! Ingen aning om vad den heter eller var det var men älskade den verkligen. Ser inte mycket ut för världen, brun och tråkig liksom men OMg vad gott! 
 
 

Kommentera här: