Fusk

Jag satte upp gardiner i kök och TVrum igår samt lite belysning i TVrummet, tjuvstartade lite. Kransen kom däremot inte upp haha. Har mer att fixa såklart men det kommer nog antingen på söndag eller i nästa vecka. Vill ha upp all belysning i fönster på söndag i alla fall, kanske även bytt gardiner i sovrummet med. Ska dammsuga hela lägenheten så den ser lite fräsch ut också. men som sagt, det blir en annan dag!  
 
Det var mysigt att få upp lite saker nu för det är så mörkt annars. Robin är sämst på att tända lampor också så när man kommer hem öär det kolsvart i huset och man tror inte att någon är hemma. Sen ser man en liten figur som sitter i soffan. Jag hoppas det blir bättre nu, annars få vi väl köra med timer som alla andra! :) 
 
Det verkar som det blir ullared nästa vecka och jag har kollat igenom deras blogg och skrivit ner lite som jag ska köpa + lite so faktiskt kan bli julklappar och då bockar vi av ytterligare 2-3 personer kanske! Eller 4 till och med! Ska som vanligt se vad Robin säger bara. När det gäller mina syskonbarn är det jag som bestämmer däremot, då har han inte mycket att säga till om ;) Det enda jag behöver till mig själv är en kalender för nästa år och sen ska jag kolla efter röda örngott till kuddarna i soffan och en kokbok. Så jag kommer förhoppningsvis inte köpa på mej en massa onödiga saker nu. Bara köpa det som behövs! 
 
Så här mysigt kan man ha det ibland! Visserligen var detta innan vi pyntade, tror till och med det är någon månad sen. Läste ut HP för ett tag sen och dom lakanen har vi inte haft på ett tag. Men men, hur mysigt?!
Ignorera att det står en toarulle på bordet haha. Var förkyld där en rätt lång period så gick nog åt en rulla totalt för alla snytningar haha. 
 

Kommentera här: