Tillbaka på jobbet

Denna veckan började jobbet och jag har tagit mig igenom 2 pass utav 4 så är halvvägs! Efter det väntar 1 vecka semester igen vilket jag har längtat till länge. Vi åker till Kreta och där har jag aldrig varit men några kollegor är där nu och av att se på deras bilder så har dom det rätt bra där! Ha fixat det sista nu till resan i alla fall vilket är skönt, Robin tror jag ville ha ett par badbyxor till så få se om han fixar det eller inte. Vi fick en beställning från H&M igår så provade allt. Robins kläder var inte så bra alla för de var alldeles för stora. Har tvättat det i 60grader för att se om vi kunde krympa det men kanske få försöka på 90 till och med annars få vi snabbt hitta någon som kan sy upp dom. 
 
Här kommer min beställning från H&M
Det blev 3 par shorts och en baddräkt. Det roliga är att nu när jag gick in på H&M för att ladda ner bilderna så är priserna inte alls samma som det jag betalade. Här står det att byxorna kostade 149:- styck och baddräkte 249:-. Jag gar 99:- styck för byxorna och 179:- för baddräkten. Konstigt men bra för mig! Tidigare har jag ju köpt en stråhatt och en stråväska i svart från H&M också. Kommer verkligen se ut som en turist haha. Allt det kommer följa med mej i alla fall och en del klänningar. Osäker på hur varmt det kommer vara så shorts kan vara för tajt i värmen, men kanske bra på kvällen? Brukar bara ha klänningar som sitter löst när det är varmt men vi få se vad det blir! Har skrivit en lista men den kan ändras :)
 

Kommentera här: