Kreta

Har inte skrivit något inlägg men det är för att Internet inte är det bästa här. Det enda vi gör om dagarna är att ligga vid poolen och ja det skönt eller äta. Idag började jag på bok nummer 4 för denna resan och det är nog så många jag får ihop denna gången. Vädret va bäst dag 1 och efter det har det blåst lite mer och inte varit riktigt så varmt. Det var legat på ca 30 grader varje dag ändå men som sagt så blåser det. Havet har vi badat i en gång och när vi velat efter har det varit för mycket vågor.  Idag när vi gick en runda såg vi att det va rött flagg, vilket betyder att man inte ska bada. Vi hoppas på att kunna bada där lite i mon. Just nu är vi på rummen och ska vila lite och sen göra oss klara för att gå och äta. Em kväll kunde man välja att äta a på carte istället för buffé och vi ska äta det vid 20.10 idag. Just för detta hade jag tänkt sminka mej lite och så också så ska snart hoppa in i duschen, ska ta en power nap först bara tänkte jag. Ska slå på stort med smink Idag! 


Jag har bränt mej också kan jag erkänna men inte så illa som jag ha förr så det är bra. Men det är kring brösten som jag bränt mej så det har varit svårt att använda bh eftersom banden skavt. Nu känns det mycket bättre men försöker undvika solen ändå på vissa områden. Höften är också rätt illa. 

I mon fundera jag och Robin på att åka på marknad och se lite mer av ön men mamma och Monika verka stanna kvar på hotellet. Jag kommet skriva mer när vi är hemma sen och kanske berätta mer om vad vi gjorde varje dag men ska även försöka få ihop något mer inlägg innan vi är hemma
 
Ha det fint!

Kommentera här: