Godmorgon!

Det har varit fullt upp hela semestern ön så länge känns det som.  Något att hitta på varje dag k princip. Vi har varit på Skånes djurpark, Barnens gård och bilar till Skåne och Blekinge, varit på ett kaninland i Hjortsberga och hittat på grejer både hos Robins familj och min. Och då har jag haft 1.5 vecka semester bara.


Idag ska jag med linda till läkaren och passa Alex, efter det ska vi till pappa som ät snäll och bjuder på lunch! Efter det tror jag att jag kommer köra en lugn hemma kväll i soffan med en bok, film eller spel. Behöver ha några lugna dagar också. En dag sen hade jag tänkt skippa larmet på morgonen och sova till jag vaknar av mig själv. Klockan ringer 8 varje dag just för att jag vill hinna hitta på saker men blir så trött istället så ska försöka sova ut ordentligt en dag.

Nej nu måste ju fixa mej innan linda kommer och plocka upp mej!

Kommentera här: