Back to the gym

Kom hem från gymmet för kanske 30 min sen eller något. Dom har flyttat fram alla pass 15 min på torsdagar så det är lite dumt. Men det kändes skönt att vara tillbaka. Det är ju tuffare än det var innan eftersom ag har haft ca 2 månader uppehåll, om inte mer. Jag har ju cyklat lite med Robin och mamma men inte alls i närheten av det jag gör på gymmet. Så det var tufft men skoj ändå att vara tillbaka! 
 
Började dagen med frukost hemma och sen vid 10 tiden åkte jag ner till pappa och hängde där till ca 15. Fick ju reda på att Prinsessan Sofia hade fött och det var presskonferens vid 15 så då ville vi ju se vad det var för kön dom fick, en pojk! Både jag och pappa gissade på det så 10 poäng till oss! Vi kollade även på Morgan och Ola-Conny och kom fram till att det blir lite tjatigt med så många säsonger. Men ändå kan man inte sluta kolla haha.
 
Nej nu håller jag på med lite mat. Åt lunch hos pappa och sen gjorde jag bara en smoothie innan gymmet, dock på ca 7dl så det är en del. Så nu är jag lite hungrig så det blir lax och zucchini-pommes! Har även ansiktsmask på mig för att få lite ordning på mitt ansikte och efter denna masken ska jag ta en fuktmask också. Köpte en riktigt fuktbombssmörja i tax freen och är så nöjd!! Den är så bra och känns så härlig på ansiktet. Se bilden: 
Ska försöka få upp lite inlägg från Kreta också men blir kanske i mon. Igår när jag vaknade åkte jag till Linda och hängde med och hämtade Ellie på dagis. Ellie var verkligen så mysig igår och vi hade så kul alla 3 tror jag. Älskar sånna dagar! Var hemma efter 20 efter det för Alex blev mysig också och satt i mitt knä. Världens mest underbara barn, vad jag älskar er!! Och idag då var jag hos pappa större delen av adgen och sen gymmet då och snart kommer Robin hem från sina föräldrar med och då vill jag kanske inte sitta med datorn. Men i mon är jag hemma hela dagen så då finns det tid! 
 

Kommentera här: