Veckans planer

Denna veckan kommer faktiskt att vara väldigt lugn för min del. Jag har skola på tisdag och ska plugga med Matilda men det är faktiskt det enda. I eftermiddag ska jag på teater med mamma och på fredag ska bilen beiktas. Skönt med en lugn vecka tycker jag,händer så mycket hela tiden annars ju. 
 
Sa det till Robin innan jag åkte till jobbet igår att jag har hamnat i en svacka typ. Har ingen lust med varken jobb eller skola nu utan hade behövt 2 veckor ledigt och inte göra något alls. Antar att kroppen börjar bli trött på min orgelenbundna tider hela tiden så det är därför det känns så nu. Är i princip trött på heltid och då sover jag nog i genomsnitt 10 timmar per natt ändå. Lite tråkigt att känna så här men jag hoppas det går över snart. För tillfället är jag bara glad att veckan är så lugn :) 
Little Shop och Horrors är det jag och mamma ska gå på. Jag har aldrig sett denna innan men den ska tydligen vara bra. Smålandsposten hade tydligen varit och sett den i helgen och hade skrivit att den var jättebra så det hoppas vi på! 
 
 

Kommentera här: