Snart hem

Slutar om ca 1 timme nu. Ska åka hem och tvätta av sminket lite och vid 5 ska jag vara på gymmet. Länge sen jag cyklade så ska göra det idag + köra ett pass CX igen. Min rumpa (höger skinka) gör så otroligt ont när vi gör vissa rump/ben övningar så känner att jag måste träna den lite och då gör jag det på CX tänkte jag. Det gjorde inte lika ont sist som första gången då jag hade as ont när jag gick eller gjorde något konstigt. Jag hoppas det ska kännas bättre idag med. Om det beror på att jag inte har cyklat innan passen de senaste gångerna vet jag inte, där får jag ju lite uppvärmning men nu när jag går rakt på CX så sliter det kanske mer. Få se hur det blir. Ska se om någo vill följa med mej dit eller om jag tränar själv. Vet inte om jag ska förbi mamma och pappa en runda med eller om jag ska hem direkt efter och duscha och måla naglarna och lite sånt. 
Igår gick jag en runda som jag går ibland med mamma eller cykla med Robin. Hade som uppdrag att se hur lång rundan är och det är nästan exakt 6km. Trodde det var över 8 faktiskt. Men det är skönt att veta hur långt man rör sig ibland. Denna rundan gillar jag dessutom för det är skog, mysig omgivnig. Har som mål att gå den runda ofta i sommar! 
 

Kommentera här: