Monday

Idag är det måndag igen. Jag har jobbat natt hela helgen så för mej är måndag helgdag! Klockan ringer vid 13 eftersom det är skola i mon så kan jag inte sova hela dagen ju. När jag kommer hem ska jag väcka Robin om han inte redan är vaken för han ska till sjukhuset med mamma idag igen. Jag var med honom i fredags men eftersom han ska va där halv 10 så kände jag inte mej så sugen på att sova ca 1 timme innan jag måste köra dit honom. Så mamma ställer upp! Han ska in och skrapa ögonen för han lyckades få in något metallspån där i förra veckan. Dom fick inte bort allt så det blir ett nytt försök idag! 
 
Jag hoppas på att han stannar hemma resten av dagen och inte åker till jobbet och jag tror inte han får jobba efter heller. Vi har inte setts på hela helgen för han bodde hos sina föräldrar eftersom jag sov så mycket jag bara kunde. Så jag vil ha han hemma idag med så vi kan umgås haha. Om en stund kommer även veckans planering! 
 
Här kommer jag spendera min måndag! 
 

Kommentera här: