#HappiChallenge

Mitt sista inlägg kommer handla om dagen faktiskt. Jag kom tidigare till jobbet för en kollega fyller år i mon så det bjöds på tårta! Det var en riktigt god tårta också med bär på. Det är så bra att fylla på här för fyller man jämnt (20. 25. 30 osv.) så brukar alla få en present och så brukar det bjudas på tårta då. En del kollegor är så snälla att de alltid bjuder på fika när de fyller år. Jag har fixat fika en gång och det var detta året. Dagen efter åkte jag på magsjuka, lyckat! Nej men det var jättemysigt att sitta och äta lite gott tillsammans så :) på lördag är det dessutom fest för att hon fyllt år + inflyttningsfest så det ska bli jättekul. Dock är det tema och jag är inte så bra på sånt. Men det blir nog kanon ändå! 
 
Så dagens inlägg riktas till alla goa kollegor som tänker på oss andra när det är deras dag och fixar fika till oss :)
 
Har tyvärr ingen bild på detta så det få bli på det hä, det har ju ändå med födelsedagar att göra ;)
 

Kommentera här: