#HappiChallenge

Det är näst sista dagen med HappiChallenge och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Läser Kenzas blogg precis så kan skriva varför jag gillar att läsa den precis som med Blondinbella. Kenza gillar jag att läsa om eftersom hon har så annorlunda liv än jag. Jag har verkligen inte dom pengarna att lägga på väskor och resor (även om mycket resor för henne är jobbrelaterade) och därför är det så kul att få drömma sig bort. Jag reser (eller har rest) mycket ändå för att inte ha haft något speciellt jobb med hög lön och min dyraste väska var Michael Kors för 2 300 och det var mycket för mig (min lilla kostade 1 600). Min drömväska är såklart en Celine (även solglasögon därifrån, Audrey tror jag dom heter) men jag tror dom kostar kring 20 000 - 30 000 och det är way to much för en väska enligt mej. 
 
Men eftersom Kenzas intresse är märkesväskor så älskar jag att se varje bild hon har för att se vilken väska hon bär för dagen. Jag gillar mode och kläder och sånt men jag köper/bär inte kläder som är inne kanske. Sen måste jag säga att hennes egna klädmärke Ivyrevel är väldigt snyggt! Riktigt bra jobbat att få ett märke att gå runt så bra som hennes gör. Sen har hon ju världens sötaste lilla hund också ;)
 
Bilden är från hennes omslag på bloggen
 

Kommentera här: