Det va tufft

Körde ju ett pass RPM och det var rätt tufft! Det var väldigt blandade övningar eller vad man ska säga och det tyckte jag om! Är hos pappa just nu och har ätit lunch - bruten potatis med sås och kotlett blev det och det satt fint! Är så otroligt trött idag så jag vet inte vad men det kan bero på att jag sov ca 2 timmar innan skolan igår och 40 min när jag kom hem. Jobbade ju natten till tisdag. Så jag ha lite sömn att ta igen;)  Känns bra att ha tränat lite i alla fall :)  kanske bli en promenad med mamma ikväll också om det inte regnar. Det är uppehåll nu u alla fall, kanske ska byta mina däck nu?


Aja åter till träningen! Jag kan nog känns mej mer trött efter ett vanligt cykel pass än detta passet men kan bero på hur jag mår idag, läget är kanske bättre än innan? Jag kommer inte att fega ur i fortsättningen  ;)

Kommentera här: