Sjuk

Kände redan igår i bubbelpoolen att jag skulle bli sjukare. huvudet dunkade hela dagen nästan så att jag ble mer sjuk idag var inte förvånande. Halsen har inte varit bra alls och det känns som det satt sej i bihålorna. Näsan är helt täppt så jag gör allt jag kan för att försöka snyta ut ALLT. Har inte haft en bra dag alls på så vis men mysig med lite lillangos! Huvudvärken börjar komma tillbaka igen med och halsen med så sitter med en kopp te och kesella + frysta bär för halsens skull och sen blir det nog ett par Ipren till. Jag vet att man inte ska ta det men jag gör det ändå för då vet jag att det fungerar. Sitter även med skolarbete eftersom jag inte orkade gå dit idag och ha debatt när jag kände mej sängliggande typ. Det är skola i mon med men jag vet inte om jag orkar ta mej dit, vi få se hur jag mår på eftermiddagen. 
 
 

Kommentera här: