På gymmet

Har inte tränat på rätt länge nu och det märks. Jag känner att jag behöver det för att komma ner i varv lite och inte stressa upp mej så mycket. Skolan började 30/8 och jag är redan stressad över skolan, det är inte bra. Det är roligt, det är inte det, men det är så mycket och eftersom jag jobbar samtidigt kan det gå över en vecka innan jag är ledig en dag. Kurs 2 kommer vara lättare tror jag, det är just denna som är så svår eftersom vi måste ha alla rätt på första delen av provet. Jag tror det är den biten som stressar, alla rätt, inget fel.. Jag avbokade cykel passet för jag hostar lite ännu och är snorig så vill inte köra fullt ut så det blir cxworx och dans idag! Ska bli roligt det också:) När jag kommer hem blir det duschen och sen blir det nog lite mer skola tror jag. Robin är sur för jag inte är ledig på kvällarna men vad ska jag göra? Jag jobbar inte 7-16 och ledig sen utan mina jobbtider är när som på dygnet. Träningen kan jag inte styra över för dom passen är på kvällarna och det tänker jag inte skita i bara för någon annan vill det. Med tanke på mitt humör så behöver jag komma hit och lämna hemmet lite med alla skolsaker.

Nu börjar snart cxworx!

Kommentera här: