Jobb-mat

När jag jobbade i lördagskväll fick jag nog den godaste pizzan jag någonsin ätit. Jag vet inte om denna är bäst eller den jag åt på Tyrolen förra året. Jag sa till köket att om det blir över så vet dom vem dom ska ringa haha. Så jag fick en hel tallrik till! Hade tagit 3 bitar först och sen fick jag detta med haha. Asså det var sååååå gott! Det är ju getost på som tydligen har blivit ny favorit hos mej, Har aldrig varit mycket för ost men det börja komma mer nu. I alla fall sån ost, inte sån man ha på mackan. Favoriter är parmesan och getost (om det nu finns olika vet jag inte men dom sa getost) och sen kommer fetaosten. Yum! 
Det var så tunn och fin botten med. Undra om dom har den på menyn i restaurangen för om inte så måste dom lägga till den! Den var inte sådär blek på riktigt. Försökte va lite snabb och fota i vårt lilla kök och det var inte så ljust där. men såååå gott!!!
 

Kommentera här: