Inte tid

Skulle skrivit lite inlägg igår men hade inte riktigt tid. Vet inte heller vad jag ska skriva om om dagarna. Pappa vill att jag ska skriva mer men det enda jag gör om dagarna är att lära mej så mycket som möjligt om narkotika och alkohol. Det är tenta den 29/9 så jag har fullt upp till dess. För ett par dagar sedan så drömde jag till och med om de olika kategorierna man delar in narkotika i. Jag sitter med det så ofta jag kan för att lära mej allt som kan tänkas behövas så mina inlägg är inte så roliga då. Jag försöker komma på lite kul att skriva om men det är inte så många förslag ännu.
 
Jag skulle lagt upp ett inlägg om mitt smink jag använder varje gång jag sminkar mej, men det är inte rätt just nu. Bilderna blev inte så bra heller så tänkte göra om den. Funderar även på att lägga upp ett inlägg om min hudvårdsrutin. Jag har i många år haft problem med acne och nu är min hy grymt bra och vem vet, kanske ha jag någon som läser min blogg som har samma problem som kanske vill få lite tips. Kanske inte intressant för en pappa att läsa men det är inte mycket annat jag kommer på att skriva om.

Kommentera här: