Goodiebag

I onsdags var jag inne istan på en tjejkväll på Grand! Jag slutade jobbet vid 15 så hade 2 timmar att döda. En lyckades jag döda på jobbet och sen åkte jag till mamma. Linda kom till Grand också med lillan! Vi gick runt där till dom stängde faktiskt och i sista affären vi var inne i fick jag en goodiebag! 
 
Skulle köpa ett nytt schampoo och balsam från Maria Nila som ska vara bra för hårbotten tydligen. Jag har 2 andra sorter sedan tidigare och har varit nöjd med dom. Nu är den ena snart slut så tänkte passa på! Det var 25% på ett helt köp och det gör lite skillnad då dom kostar 229:- var. Man fick en goodiebag om man handlade för över 400:- och den var värd 450:- tror jag det stod. Eller om det var tvärtom. Mitt gick på 343 eller något men jag fick en påse i alla fall! Vet inte om det var många påsar över så dom kunde göra så eller vad det berodde på men jag blev suepr glad! I den fanns nämligen Maria Nila schampoo och balsam i reseförpackning! 
 
Dessa två flaskor köpte jag! 
 
Detta var då det som låg i goodiebagen! 
 
Annat som är skönhetsrelaterat är en scrub som jag köpte på H&M.
Den luktar rätt gott så vi få se hur bra den är! 49:- med doft av rosor och magnolia har jag för mej.
 

Kommentera här: